יום רביעי, 21 בפברואר 2018

היום הרביעי למסיבת הבלוג!

ממשיכים בחגיגה. זה נגמר אוטוטו אז תעשו הרבה רעש ברשת!

רוצה להודות לנטלי אברג'ל על סקירה מהממת ומרגשת שכתבה על הספר שלי. מוזמנות להציץ ולקרוא.
מחכה כבר לקרוא עוד סקירות אחרי שתקראו את הספר.



תודה לכל מי שהשתתף ביום השלישי. אני מכירה עוד ועוד בנות חדשות והן מכירות אותי. וזה מביא אותי לרעיון מאחורי המסיבה.
אני לא ממש פעילה בקבוצות, לא תמיד יש לי זמן. כך שאנשים לא מכירים אותי.
רציתי שיכירו. שיראו את הספר החדש וכמובן שיקנו אותו.
יש לי עוד ספרים שרק מחכים שאסיים אותם ואוציא לאור, אבל זה יתאפשר רק אם תקנו. להוציא ספר זה לא פשוט, הן מבחינת עבודה, וזמן ההשקעה. והן מבחינה כלכלית.
אז נעים מאוד!!! כיף לי להכיר בנות שאוהבות כמוני ספרים.

***לרכישת הספר מוזמנות להיכנס כאן לדף הנחיתה שלי.


בקרוב אתחיל לערוך מפגשי קריאה בבתים. מעין מיני השקה בערים שונות. וזה המקום בו אתן יכולות להציע לי , להגיע אליכן הביתה עם הספרים, לערב קליל ונחמד.
עם הקראה קצרה, סיפור הרקע שלי ושל הספר, ומכירה אישית עם הקדשות. אז אם אתן מעוניינות שאגיע אליכן, אתן יכולות לפנות אליי בפרטי. יהיה כיף ומפנק!


ולענייני ההגרלה היומית:
את התשובה לשאלה, אני לא אגלה. באמת חשבתן שאעשה לכן ספויילר?
רק אוכל לומר שאף אחת לא צדקה! סקרניות? תקראו!

ברכות לזוכה של היום השלישי: (אנא צרי איתי קשר בפרטי ושלחי לי את המייל לענן שלך. )




המשיכו לפי ההוראות, לכל אחת סיכוי לזכות! גם אם זכיתן כבר.
כל הבנות שקנו את הספר שלי, גם מודפס וגם דיגיטלי, נכנסו אוטומטית להגרלה.

אז מה היום? 
שבעה ספרים בפרסים היום! חבילת ספרים מקסימה. וגם אם יש לכן חלק מהספרים, ניתן להעביר לחברה (אחת) את מה שאתן לא צריכות. את הספרים הדיגיטליים, תקבל הזוכה במהלך השבוע עד יום שישי.

5. "שבויה בזכרונך" של אדווה בן לוי - הוצאת כתוב באהבה.



המשימות להיום:היום אין שאלה, רק שיתופים ותיוגים.
1.בואו נראה קצת אהבה גם לנטלי, היכנסו לדף הסקירות של נטלי אברג'ל,
ושתפו שם את הסקירה שכתבה על הספר שלי. (לחצו כאן )

2. לשתף גם את הפוסט של היום הרביעי מדף הפייסבוק שלי ולתייג אותי שם. 3. להגיב בפוסט בפייסבוק ששיתפתם.
4. מי מכם שיתייגו לפחות 5 חברות בפוסט יקבלו מספר נוסף להגרלה!!! 
5. בנות/ים שקונים את הספר גם מקבלים אוטומטית מספר נוסף בהגרלה.


נורא פשוט נכון? וכמה שווה!


מזכירה שהשתתפות במסיבה מקנה לכם השתתפות בהגרלה הגדולה ביום חמישי.


תודה שהייתם 💜
ו ב ה צ ל ח ה!!!
רויטל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אל תשכחו להשאיר תגובה :)