יום שלישי, 20 בפברואר 2018

היום השלישי של המסיבה!!!

מקווה ששמח לכם בלב, כי המסיבה נמשכת! 
תודה לכל מי שהשתתפה ביום השני של המסיבה.
כדי שהמסיבה לא תדעך אני סומכת עליכן שתפיצו ותתייגו חברות בכל פעם מחדש בפוסט של אותו היום.

מזכירה, ניתן לרכוש את הספר שלי כאן בקישור. או בלחיצה על התמונה.















התשובה לשאלה430 עמודים סה"כ. היו כאלה שקלעו!

ברכות לזוכה של היום השני: (אנא צרי איתי קשר בפרטי ושלחי לי את המייל לענן שלך. )





המשיכו לפי ההוראות, לכל אחת סיכוי לזכות! גם אם זכיתן כבר.
כל הבנות שקנו את הספר שלי, גם מודפס וגם דיגטלי, נכנסו אוטומטית להגרלה.


אז מה היום? 
שמונה ספרים בפרסים היום! חבילת ספרים מקסימה. וגם אם יש לכן חלק מהספרים, ניתן להעביר לחברה (אחת) את מה שאתן לא צריכות. את הספרים הדיגיטליים, תקבל הזוכה במהלך השבוע עד יום שישי.


1.  טרילוגיית "שקרים" של ליליאן סלמה נחום.
2. "על קו האומץ" של קייט סטיוארט - אדל הוצאה לאור.
3. "העסקה" של אל קנדי - הוצאת ספרים אהבות.
4. "התנגשות" + "התמכרות" של דנה לוי אלגורד.
5. "סוויט טומי" של אריאלה באום.


















המשימות להיום:
1. נחשו למה רות, גיבורת הסיפור, אומצה? (מי שיודעת...ששש) 
2. לשתף את הפוסט של היום השלישי מדף הפייסבוק שלי ולתייג אותי שם,
מי שישתף הפעם, באחת מקבוצות הקריאה, יקבל מספר נוסף להגרלה!!! (איפה שמותר כמובן. )

3. להגיב בפוסט בפייסבוק את התשובה לשאלה.
4. מי מכם שיתייגו לפחות 5 חברות בפוסט יקבלו מספר נוסף להגרלה!!!
5. בנות/ים שקונים את הספר גם מקבלים אוטומטית מספר נוסף בהגרלה.

נורא פשוט נכון? וכמה שווה!

מזכירה שהשתתפות במסיבה מקנה לכם השתתפות בהגרלה הגדולה ביום חמישי.


תודה שהייתם 💜
ו ב ה צ ל ח ה!!!
רויטל



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אל תשכחו להשאיר תגובה :)