יום שני, 19 בפברואר 2018

היום השני של המסיבה!

תודה לכל מי שהשתתפה ביום הראשון של המסיבה.
כדי שהמסיבה לא תדעך אני סומכת עליכן שתפיצו ותתייגו חברות בכל פעם מחדש בפוסט של אותו היום.

מזכירה, ניתן לרכוש את הספר שלי כאן בקישור. או בלחיצה על התמונה.














התשובה לשאלה: 40 ספרים! יחולקו במתנה במסיבה. (למרות שאתמול קבלתן עוד 5 ספרים במתנה!)

הזוכה של היום הראשון היא:


ברכות על הזכייה! אנא צרי איתי קשר בפרטי ושלחי לי את המייל לענן שלך. 

המשיכו לפי ההוראות, לכל אחת סיכוי לזכות! גם אם זכיתן כבר.
כל הבנות שקנו את הספר שלי, גם מודפס וגם דיגטלי, נכנסו אוטומטית להגרלה.

אז מה היום?
הפרסים של היום שווים לא פחות. חבילת ספרים מקסימה.

1. "לב בקופסה" של אילת סווטיצקי.
2. "האביב של בנות ספרינג" של אנה טוד - הוצאת ספרים אהבות.
3. "יהיר בחליפה" של וי קילנד ופנלופה וורד - בוקטיק הוצאת ספרים.
4. "בין שתי עולמות" של ליליאן סלמה נחום
5. "סחרור גורלי" של דנה לוי אלגורד.
6. "סויט טומי" של אריאלה באום



המשימות להיום:
1. נחשו כמה עמודים יש בספר שלי.
2. לשתף את הפוסט של היום השני מדף הפייסבוק שלי.
3. להגיב בפוסט בפייסבוק את התשובה לשאלה עם המילה "מזל טוב" או "Congratulations"(בא לי לראות אדומים).
4. בנות שיתייגו לפחות 5 חברות בפוסט יקבלו מספר נוסף להגרלה!!!
5. בנות שקונות את הספר גם הן מקבלות אוטומטית מספר נוסף בהגרלה.

נורא פשוט נכון? וכמה שווה!

מזכירה שהשתתפות במסיבה מקנה לכן השתתפות בהגרלה הגדולה ביום חמישי.


תודה שהייתם 💜
ו ב ה צ ל ח ה!!!
רויטל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אל תשכחו להשאיר תגובה :)