יום חמישי, 8 בפברואר 2018

מה זה מסיבת בלוג ופייסבוק?

שואלים אותי כל הזמן מה זה אומר מסיבת בלוג ופייסבוק.
ההסבר נורא פשוט. זו לא מסיבת ריקודים. (או שאולי אאתגר בצילום שלכן רוקדות?😂).

זהו סוג של השקה לספר, יחד עם המכירה המוקדמת.



המטרה: לספר לעולם שנולד לו ספר הביכורים שלי. כי אני רוצה שעוד אנשים ישמחו יחד איתי.
במסיבת הבלוג, אעלה כל יום אתגר למי שישתתף. יוגרלו מלא ספרים דיגיטליים בין כל מי שישתתף. כל יום!
כמו כן, תהיה חבילת פיצוץ! שזוהי החבילה השווה ביותר לזכייה, ביום החמישי והאחרון של המסיבה.
מי יוכל להרוויח?
מי שישתתף במסיבה! נורא פשוט.
גם בין הרוכשים של הספר יוגרלו פרסים שווים.


אז זה הכל. מקווה שזה ברור. ואם לא אני כאן לשאלות.
לגבי רישום לבלוג, לצערי רק ממחשב ניתן לעשות זאת. עוד לא פיצחתי את האפשרות איך זה נעשה בגרסת הנייד.
אז יש לכם אפשרות להכניס מייל לעקוב במייל. תקבלו מייל מיד עם קישור שיש ללחוץ עליו. לא תלחצו? לא נרשמתם.

וממליצה לעקוב אחר הדף שלי בפייסבוק, שם תקבלו את כל העדכונים.

אז קדימה... המסיבה ממש קרובה! 

תודה שהייתם,
רויטל.