יום שבת, 17 במרץ 2018

ערב ההשקה- היום שאחרי

עכשיו אני יכולה להסדיר נשימה. הערב הגדול והמרגש אחריי.
הגיעו הרבה נשים מקסימות. את חלקן הכרתי וחלקן חדשות. האנרגיות היו מטורפות!
סיפרתי את סיפור חיי שעיצב אותי ועזר לי לכתוב את הספר. סיפרתי כיצד משתלב הסיפור בחיי האישיים. ולבסוף על התקופה המטלטלת בחיי.
הרגשתי כמה אנרגיות והשראה קבלו הנשים.
לאחר ההרצאה חיבקתי אחת אחת. כולן ניגשו אליי והציפו אותי באהבה.
השמועות על הערב המרגש נפוצו במהירות וכבר נוצר לו ערב נוסף בהזמנה. בבנימינה.
כאן הקישור לאירוע השני.
לאחר פסח יהיו ערבים נוספים. בחולון ובקרית ים. פרטים בקרוב.
בהזדמנות זו רוצה להודות לאילנית בארי שארחה אותנו בצורה מדהימה. כולל כל הפינוקים והאווירה המדהימה.
כאן בקישור תוכלו לקרוא על כל התודות שלי.
הנה כמה תמונות:









תודה שהייתם.
רויטל ❤

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אל תשכחו להשאיר תגובה :)