יום חמישי, 22 בפברואר 2018

היום החמישי והאחרון למסיבה!

וואו, השבוע טס. המסיבה הגיעה לסופה.
אבל רגע! אל ייאוש.
היום יש שתי הגרלות!


אחת תהיה על המשימות היומיות והשנייה אחת גדולה על כל השבוע.
היום עד השעה 20:00 ניתן לפעול. ההגרלה תיסגר בשמונה והזוכות יעלו במהלך הערב.







***לרכישת הספר מוזמנות להיכנס כאן לדף הנחיתה שלי.

לפני הכל הנה הזוכה של היום הרביעי! (אנא צרי איתי קשר בפרטי ושלחי לי את המייל לענן שלך. )













אתם מוזמנים להיכנס לדף ההמלצות והביקורות על הספר. יש כרגע שניים.
זו ההזדמנות להודות גם לאיילה תורתי, על הסקירה המקסימה. כנסו ותקראו.

אז ליום החמישי והאחרון:



ההגרלה היומית:
1. "קינג" ו"רודן" של ט.מ פרייזר - בוקטיק הוצאת ספרים.
2. "קוראת את חיי" של רנה קרלינו - סתיו הוצאה לאור
3. "החבילה המושלמת" של לורן בייקלי - "אדל הוצאה לאור
4. "כוכב באפילה" של ליליאן סלמה נחום.
5. "שקרים רעים" של אלינור לוגסי - הוצאת כתוב באהבה.

מה זה אומר?
כל מי שהשתתפה במהלך השבוע במסיבה נכנסת להגרלה הגדולה.
מי שקנתה או תקנה ספר, תקבל מספר נוסף.
זוכרים מה הפרס הגדול?
















רשימה ענקית!
ספר מודפס שלי! עם הקדשה וסימניה.
30% הנחה על שני ספרים מודפסים הוצאת ספרים אהבות. (לניצול מיידי)
"התשוקות" של דנה לוי אלגורד.
דואט של ליליאן סלמה נחום- "נשבעת בדם" ו"רדופה".
טרילוגיית "מנגינות" של ס.ד ריס - סתיו הוצאה לאור
"לאהוב את ג'ייסון ת'ורן" של אלה מייז - בוקטיק הוצאת ספרים.
"הסורגים שבינינו" של איי. אס טייגו - אדל הוצאה לאור
"שונאת לאהוב אותך" של ליליאן סלמה נחום.
"סוויט טומי" של אריאלה באום.
סימניית מתכת לבבות.
שרשרת לבבות רומנטית.


בקיצור יש למה להשתתף ולשתף!

אז מה המשימות להיום?
1. היכנסו לאחת או יותר סקירות של נטלי אברג'ל או של איילה תורתי, והגיבו בפוסט תגובה עניינית לסקירה או ברכה.
אבל זה צריך להיות באחת הקבוצות, 
כל הרומנטיקה - נטלי
כל הרומנטיקה - איילה
קוראות בסטייל - נטלי
קוראות בסטייל - איילה
רומנטיקה ישראלית- נטלי
עולם הספרים - איילה
או בפרסום בכל הרומנטיקה למכירה המוקדמת כאן בקישור.

אז תיכנסו לפי בחירתכם לקישור או יותר מהרשימה, ותגיבו שם. אני כבר אראה את זה, אין צורך לתייג אותי.

2. שתפו את פוסט היום החמישי!
3. הצטרפו לקבוצה שלי רויטל וייס- מילים וסיפורים אם אתן עדיין לא שם. (מבטיחה פינוקים בהמשך).
4. תגיבו בפוסט של יום חמישי שאדע שעשיתם את המשימות.

חשוב להבהיר! אני בודקת אחת אחת. את כל המשימות יש לעשות אחרת לא משתתפים.
מזכירה: מי שמתייגת חמש בנות מקבלת מספר נוסף.
מי שרוכשת את הספר בכל צורה, מקבלת מספר נוסף. 


אתמול היה לי יום לא משהו, יום עמוס רגשית בעיקר, שהסתיים בטיפול שיניים. אז אני צריכה אתכן להרים קצת ולשפר את מצב הרוח!

תודה שהייתם 💜
ו ב ה צ ל ח ה!!!
רויטל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אל תשכחו להשאיר תגובה :)