יום שלישי, 30 בינואר 2018

מסיבת בלוג - פייסבוק

אני לא יודעת איך להתחיל אפילו!
אני כל כך מתרגשת ונפעמת מכל מי שנרתם לפנק אתכם במתנות שוות. זה לא מובן מאליו, אבל כשאהבת ספרים היא המניע, כולם שם באהבה.
המסיבה תתחיל ממש בקרוב, אפרסם עדכון כאשר יוחלט התאריך.

*מסיבת הבלוג הזו הולכת להיות גדולה, רועשת כמו שהרבה זמן לא הרעישו ברשת.



















מה זה אומר מסיבת בלוג?
חמישה ימים של חגיגות לקראת השקת הספר שלי.
מציעה כבר להירשם כאן בבלוג למעקב. שלא תפספסו את כל הכיף! או לעשות לייק לדף שלי בפייסבוק.

אני אתן משימות ואתגרים כל יום.
כולן יהיו קשורות בדרך זו או אחרת בספר שלי ובתורמי המתנות. כל משתתפת במסיבה תצטרך למלא אחר האתגרים, ולחזור לספר לי כאן או בפרסום הנלווה בדף הפייסבוק שלי, שהיא השתתפה.
בכל יום יוגרל פרס שווה!!! יוגרלו עשרות ספרים דיגיטליים מהחדשים והמבוקשים ביותר.

הערה חשובה: בכל הנתינה והקבלה הזו, אני רוצה לנסות להרים גם פרוייקט תרומה לבית ילדים בסיכון גבוה. אני מבררת עדיין לאיזה מהם. אעדכן בהמשך.

זה הזמן להודות לסופרות וההוצאות שעד עתה נרתמו להשתתף במסיבה:
אילת סווטיצקי, שרון צוהר, ליליאן סלמה נחום, דנה לוי אלגורד. הסופרות שיפנקו אתכם. תודה אהובות 💜 זה ממש לא מובן מאליו הנתינה שלכן והתמיכה!

אדל- הוצאה לאור, בוקטיק הוצאת ספרים, הוצאת ספרים אהבות, וסתיו הוצאה לאור, גם הם יפנקו באהבה, תודה לכם על הקלילות וההתנדבות.

כמובן שגם אני אתן באהבה מהספר החדש.

כל יום יחולקו עותקים דיגיטליים וביום האחרון, במסיבת הסיום, תקבלו חבילה שווה במיוחד, שתוגרל בין כל מי שישתתפו במסיבה במהלך השבוע.
ככל שתשתתפו יותר, הסיכויים לזכות בה יגדלו!

אז על מה לעזאזל אני מדברת? בקרוב תדעו. המסיבה תחל מיד עם המכירה המוקדמת של הספר שלי.

שווה נכון?

זה הזמן להרעיש ולספר לי שאתם כאן. להשאיר תגובה.

האותיות הקטנות:
*הפרסים שיינתנו ע"י ההוצאות והסופרות ישלחו אליכם דרכם ובאחריותם.
*את המתנות ממני, תקבלו בדואר רשום בתיאום מול הזוכות.
*ישתתפו רק מי שיענה על כל האתגרים הדרושים במסיבה מידי יום.
*ההגרלה תיערך בסוף כל יום והזוכים יפורסמו בבוקר שלמחרת.
*באחריות הזוכים ליצור קשר תוך שבוע מיום פרסום שמם, במידה שלא, יוגרל הפרס למישהו אחר.
*שיהיה בהצלחה!

תודה שהייתם כאן,
אוהבת רויטל 💕